Nyklippt

Det nya schemat tycker jag är rätt så bra ändå. Eller i alla fall på tisadagar. :P Ihih!Vi fick sluta ungerfär 13:15 idag. Men det var för att vi inte hade någon Mentortid som vi har sista lektionen och vi fick sluta tidigare från Bransch- och Produktkunskapen. ;)
Tack vare detta så fick jag gå till mammas jobb och spendera lite tid för att jag skulle klippa mig 15:15.
På mammas jobb så fick jag inte vara ledig. :P Nej, jag fick slå hål i massa pappers-buntar osv. ;)

Så nu sitter jag här nyklippt och hungrig. :P Det blev inte så kort som jag trodde att det skuklle bli men kortare än vad det var innan i alla fall och det är väl det som är huvudsaken, att det ska bli någon skillnad? :P

Nu så ropar syrran. Det är America's Funniest Home Videos på Kanal 5 nu. ;)

Tjoo!


Kommentarer
Postat av: jennifer

svar: okej tack ändå ;P

2009-01-21 @ 16:07:15
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0