Strange

Nu så har jag duschat sen träningen och nu så sitter jag vid datorn och äter äpple! :)
Bella som spelar innebandy i samma lag som jag gör, hade läst mitt tidigare inlägg idag och hon sa att jag skulle göra ett till innan jag lägger mig. Det är det jag håller på med nu. :P Hihihi

Det går en dokumentär på 4:an just nu. Det handlar om 1 människa som har 2 huvuden, eller ska man kanske säga att det handlar om 2 människor med 1 kropp? Dom räknas som 2 st individer iaf. ;) Det är Abby och Brittany Hensel som deras namn är. Dom är alltså siamesiska tvillingar och sitter ihop. Tänk er deras vardag. När dom kör bil, när dom äter, när dom skriver prov, när dom klär på sig! Alltså shit. Tänk er när dom får böter. Vem är det som får bötern? Och när dom äter så behöver dom bara äta för 1 person.
Det var lite förvirrande att kolla på dom när dom liksom använde båda deras armar samtidigt för att till exempel lyfta upp något. Dom behöver inte säga till varandra att dom ska göra det utan det bara flyter på.
Dom gör det bra, kan man säga.


Abby och Brittany Hensel

Nu så väntar sängen så;

Natti!


Kommentarer
Postat av: isabelle

hihi, ja verkligen! :D btw, gulliga du som länkar mig och allt (a) sov sött! :)

2009-01-12 @ 22:20:00
URL: http://beeellls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar din blogg sötis! Kramar

2009-01-12 @ 22:24:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0