Värk

Tränade ju igår. Hade inte tränat på typ 3 veckor och det var ingen mild träning heller. Vi sprang uppför och nerför trappor typ 100 gånger och idag gör det ont i kroppen. När jag skulle duscha igår efter träningen så orkade jag inte ens shamponera håret för att jag var så slut i armarna! Jag känner mig fortfarande slut men inte som igår. Jag somnade gott igår kan jag säga. Man ska väl kanske gå och lägga sig snart också. Det skulle vara skönt.! :)

Jag var till Tandregleringen idag också. Dom sa att det inte var så lång tid kvar på behandlingen så snart så ryker rälsen. Fast jag tror inte att det blir förän ett par månader men jag hoppas att det går fort tills dess! Det skulle vara otroligt skönt att bli av med stålrälsen. Jag kommer typ inte ihåg hur det känns att vara utan ställning. Ronja i min klass har haft och även halva min släkt nästan. Ronja sa att det kommer att kännas tomt utan den! :S Men jag längtar!
I Mars månad så har jag haft min tandställning i 3 år! :O Det har gått riktgit fort tycker jag! Syrran hon har typ nyss fått sin tandställning och hon är 2 år äldre än mig! :O

Nu så måste jag lägga mig tror jag. Jag är trött men jag måste plugga på ett litet prov som vi har tills imorgon på svenskan.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0