Do you believe in ghosts?



Tror ni på spöken? Eller kanske andar? Ibland händer det ju att man får för sig att det är någon som stirrar på en fast det är alldeles tomt i rummet och huset. När man kanske har tittat på något läskigt program som jag ska göra nu, Det Okända. Det börjar 20.00 på TV4+ och det vill jag inte missa. (Mitt nya favvoprogram! :P) Jag är dock själv i huset men jag ska inte sova själv i huset. (Fast så läskigt är det inte. Bara den första kvarten, när dom berättar alla händelserna.)

Nej, men jag tror faktiskt på att det finns andar som inte har "crossat over" än. Men några i vårat hur finns inte. Det tror jag inte. Om det skulle vara så, så kanske man skulle ha märkt det. Jag har fått för mig någon gång att det har hänt någonting som det inte finns någon förklaring till men jag tror att det var inbillning. :)

Har ni varit med om någon läskig, oförklarlig händelse?


BÖ!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag säger bara tack gode gud att jag inte varit med om något läskigt, då hade jag inte klarat av att levt idag :D haha

2009-07-13 @ 08:14:33
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0