Första dagen på veckan



Idag är det ju måndag och det betyder springträning (fys för det mesta) med laget. Jag har gått och gruvat mig hela dagen och tanken om man ska hoppa över träningen har ploppat upp i huvudet på mig. Men jag tar tag mig själv i kragen och sticker iväg på träningen ändå. Det blir så mycket värre om man skippar en träning hit och en träning dit. Det blir ju liksom jobbigare. Både fysiskt och psykiskt. ;)

Det börjar kurra i magen på mig och jag tänkte äta exakt klockan 18  (träningen börjar kl 20) så att jag inte riskerar mjälltugg eller håll. Man blir så störd i löpningen av det. Inte kul.
Idag så tänker jag inte heller cykla till träningen. Idag får moppen skjutsa mig.

Nu så måste jag sluta innan inlägget blir för långt. :)


Heej!

Kommentarer
Postat av: Claudia

kolla gärna in min blogg!

2009-07-13 @ 18:17:32
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad konstig skugga det blev på bilden, jag kanske inte är så bra på att knäppa kort som jag tror.. :(

2009-07-14 @ 08:54:21
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0