Fredag och det blir grillning som vanligt



Det blev en sväng till Birsta idag
. Ett litet ärende till pappa på Williy:s. Sen så blev jag kvar där en stund och vandrade lite. Det är ju så mycket rea men jag hittar typ ingenting. På JC tycker jag att det är en annan sak. Där finns det jättemycket fina saker på rea och jag skulle nästan kunna plocka hem alltihop därifrån! ;)
Jag kollade också efter lite presenter till lilla Anton (kusinbarn som fyller exakt 5 veckor idag) som jag ska få träffa första gången på söndag. Äntligen! Bästa man tar med sig kameran...

Snart så är det mat och jag är VRÅLHUNGRIG! Det blir grillad köttförsbiff med borccoli! :)

Nam, nam!

Kommentarer
Postat av: isabelle

ja det var inte så trevligt :/ men ja, det blev bra trots allt så jag är nöjd! :)

2009-07-03 @ 19:24:51
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0