Hey miss Girl Next Door

Det gick faktiskt bra på träningen igår. Såå jobbigt var det inte. Och jag känner att jag inte tog i allt vad jag hade helles så jag hade kunnat gjort det jobbigare. Men nu är det ju klart för den här veckan i alla fall. Eller, man ska ju springa ett eget pass också men vi får väl se när det blir. ;)

Jag vaknade precis och är alldeles slut för att jag har sovit så mycket. Hungrig är jag också. Till frukost blir det fil men brytet flatbröd och kanel! Så gott! Jag har kommit på en annan grej också. Att ha jordgubbar i. Då blir det allra godast.

Först så lägger man ijordgubbar och man delar en jordgubbe i fyra delar. Sen så vräker man på kanel. Efter det så bryter man i flatbröd och häller på filen. Man avslutar sen med lite mer kanel.
Till serveringen så vänder man, inte rör om, för att då blir det godast.

Synd att jag åt upp alla jordgubbarna igår. ;(

Kommentarer
Postat av: ERIK'S BLOGG

man tackar :D men gillar du den nya eller gamla bäst? ;)

2009-07-15 @ 00:31:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: kajsa

svar; ja men det skulle ju ha varit skit mysigt. de tycker jag att vi skulle göra :)

2009-07-15 @ 00:56:49
URL: http://knils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0