Någonting som jag inte har är sysslor



Igår hände det ingenting
. Absolut ingenting. Inte ens klockan gick framåt. Riktigt seg dag alltså. Den här dagen lär bli den samma. Fast ikväll väntar träningen och det kommer att bli jobbit.Seriöst, jag har verkligen ingen lust alls att träna. Nej, säger jag bara. Jag har verkligen stor lust att bara skita i den. Fast då blir det ju bara jobbigare nästa vecka istället. Det är bara att ta sig i kragen och kämpa på.

Jo, just ja! Igår så at jag Ben & Jerrys för första gången. Gott var det. Men jag åt inte upp hela, stora burken! Det var ju så mycket. Men, så har man ju kvar tills ikväll! ;D Jag åt med smak av Brownie. :) Den var helt  okej. NEJ! DEN VAR JÄTTEGOOOOD! :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Ida, du måste ju göra något!! Har du ätit lunch? du kan få komma hit och vara springpojke åt mig om du vill

2009-07-13 @ 13:40:22
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0