Olympus E-420



Jag funderar på att köpa en systemkamera
. Jag går varken media eller foto men kan tycka att det är kul att knäppa kort. Jag har ju en bra, fin kompaktkamera, eller det är ju familjens gemensamma och jag skulle vilja ha en egen där jag kan foto mina egan bilder och förvara dom själv osv.

Jag tänkte att kameran på bilden skulle vara passande. Priset på den är 3 990,-. På informationen om den står det att den är passande både för nybörjare och vana fotografer och att den hade ett antal olika fotoinställningar (28?). Den är också väldigt lite och smidig. Passar bra i handväskan osv. Något mer än det behövs väl inte? Fast Linda säger samtidigt att när jag väl köper en systemkamera så kanske man ska lägga på en femhunka eller en tusenlapp extra. Jag vet inte...
Men vad tror ni? Ska jag slå till? Eller spara lite mer pengar och avvakta? 

Nu så ska jag i alla fall gå ner till frysen och hämta min B&J! :D Fortfarande hälften kvar!

Kommentarer
Postat av: isabel

känn hur den känns i handen innan och feråga personalen exakt hur den fungerar osv... om du inte är nöjd då så ska du ju vänta kanske köpa en som du vill ha även om den kanske är dyrare

2009-07-13 @ 22:19:49
URL: http://getrebecka.blogg.se/
Postat av: Linda

Spara lite B&J till mig också.. jag vill faktiskt smaka lite till..!

2009-07-14 @ 08:51:26
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0