Vaken nu, nu är man vaken. Eller?

Ja, är man vaken eller inte? Det känns som att jag inte drömmer i alla fall. Nej, jag konstaterat att jag är vaken. 
Väckarklockan började att tjuta och innan jag hade leta rätt på den och träffat knappen så hann han ju ringa några gånger. Men när jag väl hade hittat knappen, tryckt ordentligt så fortsatte den att ringa flera gånger och jag tänkte: Men vad är det för fel? Men sen kom jag på att det var hemtelefonen som ringde och ville bli svarad. Haha. Det var mamma som väckte mig. En personlig väckarklocka kan man säga.

Nu så måste jag äta frukost. Det var därför mamma egentligen ringde, så att jag skulle hinna äta en riktig lunch innan jag far in till JC med moppe. Den är fixad och klar nu. Den har inte fungerat någonting den här sommaren för att gasvajern har varit va osv. Men nu så ska jag ta mitt premiäråk. Nästan. Det har nog varit ett till åk innan det här. Äh, skit samma. Intressant? Nej...


Kurrikurr i magen

Kommentarer
Postat av: Kajsa

ska du jobbba idag? :D:D

2009-07-08 @ 12:34:44
URL: http://knils.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Jag tar betalt för bloggdesigners jag gör :). Riktigt kul att tjäna någon hundralapp på nåt man gillar att göra ^^, Kram!

2009-07-08 @ 20:39:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0