But I will run until my feet no longer run no more

Jag var ute och sprang förut idag. Det var en sträcka på 4 km men jag gick hälften och sprang andra hälften.
Jag tänkte att jag skulle kunna gå/springa den sträckan ganska många gånger i veckan. Det skulle vara en bra förberedelse inför spring-träningarna till hösten.

Jag gjorde en spelningslista till mobilen som jag tänkte ha när jag är ute och springer. Det är bra pepp-låtar till just träning och det kom en väldigt logisk låt precis när jag skulle börha springa. Det var låten Run med Amy MacDonald.
Refängen på den låten är så skön och man känner ingen trötthet och det känns som om man kan springa i evigheter.



Run- Amy MacDonald


I will run...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0