Cool Stuff



Mamma hittade en website där det fanns hur många coola grejer som helst. Det här vinstället är ett av dom. Visst är det häftig?! Man har alltså värmt kedjan för att det ska få den där formen.
(Klicka på bilden så kan ni hitta många fler Coola Stuff.)
Jag diggar verkligen namnet på företaget. Det första jag sa när jag såg vinstället första gången var "coolt". Så det kunde bli ett mer passande namn tycker jag. :)

Nu så ska jag sova men först så ska jag lösa lite korsord med mamma i sängen. Det är ett korsord som jag försökte lösa på stranden idag men lyckades inte. Jag tror att mamma kan hjälpa mig med det. ;)

Natti!

Kommentarer
Postat av: isabelle

Ja precis :) tack! det ska vi ha :D

2009-06-29 @ 23:55:53
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0