En mellandag, kan man säga



En sådan tryckande värme det är nu!
Man orkar knappt gör någonting. Det känns som om det ska regna när som helst och sen blir friskare luft. En liten skur inatt skulle vara det bästa.
Pappa och jag kom precis hem ifrån en liten åktur. Först så åkte jag till tandregleringen där vi spände och skrapade bort gammalt lim på en tand. Efter det så for vi till City Gross. Där köpte vi en damsugare! Haha!
Innan vi åkte till nästa ställe så köpte vi lite jordgubbar och delade på det. :)
Nästa stopp var till Willy:s och sen Maxi ICA där vi köpte ytterligare 3x500g.  ;) Mumisgt!

På vägen hem så hamnade en bil framför oss (skumt! xD). Det var en fullproppad bil med killar och jag skickade en vink till dom. Dom kollade och vinkade tillbaka och då vinkade jag igen! Haha! :D 
När vi kom på ön, till rondellen, så föjde vi efter dom. Fast bara ett par 100 meter.


vink vink...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin bild idiis! :)

2009-07-03 @ 21:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0