Frågetecken, eller?


Jag fick en liten bild på Peter Siepen i alla fall...

Jag vaknade nyss. Ett sms kom till min mobil och det var av mamma där det stog att Peter Siepen medverkade i Vårruset. Jag fattar inte att vi inte kunde komma på det. Så vältränad som han är.. Åh, det är ju uppenbart!
Inte för oss tydligen...

Idag så är både jag och Linda lediga. Jag undrar vad man ska hitta på. Det är ju rätt så fint väder förutom att det blåser så mycket och sen till helgen så ska det bli kallt och regn! :( Usch och fy..
Men man kanske ska göra någonting nyttigt idag. Något nödvändigt.. Jag har funderat på det faktikst.
NU! Jag har kommit på vad jag ska göra! :D

ÄTA FRUKOST!!!! xD

*sticker*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0