Jeans igen, men ett snyggare plagg än en kappa




Äntligen!
Jag har länge velat haft ett par traschade jeans, ett par ljusa jeans och ett par jeansleggings. Nu har jag alltihop för bara 329;-! Allt i ett och samma paket! Jag gillar dom väldigt mycket och dom kommer att användas flitigt i sommar! Ingen tvekan om det.

Med tanke på att man inte har något sommarjobb och har lite taskig ekonomi så tycker jag att det var en väldigt bra investering. Jag kom på idag att vi kommer ju att få ett till studiebidrag (fast halva(?)) innan sommarlovet. Det var skönt att veta för att jag har lite taskigt med pengar och kommer att ha hela sommaren för att jag inte har skaffat något sommarjobb. Men sen så kommer jag också få en slant av praktiken. Alltså lunschersättning. Ungefär 800;-. det kommer inte att sitta fel kan jag lova.
Jag ska vara väääldigt sparsam i sommar med mina pengar. Jag lägger undan pengar så att jag har i fall att. Det känns bra att man inte är utan pengar någon gång. :)


Hejsan!

Kommentarer
Postat av: Anna

dom var snygg :) vart köpte du dom?

2009-06-02 @ 17:05:19
URL: http://annaalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0