Jobb, igen



Nu är jag trött
. Jag har jobbat idag från 10-16 på JC, såklart! :D Vad gott det ska bli med middaag också. Köttfärssås är vad det blir. Sen så blir det nog lite tv-tittande. Jag vet inte riktigt vad det är på tv ikväll. Vad är det för dag? Jag har blivit helt dagvild. Eller heter det dagvill? Mamma har sagt att det heter dagvill. Jag som alltid, alltid har sagt dagvild. Man kanske ska gå till bottnen med det hela.

Nu har jag inte tränat något mer heller. Jag trivs bäst att träna på förmiddagen/morgonen så det får bli ett litet träningspass imorgon, om inte JC ringer förstås. Nej, det gör dom nog inte. Jag ska få jobba på lördag och söndag istället. Lönehelg=mycket folk! Men, det ska ju bara fint väder så det kanske gör att antalet minskar. Men det vill vi ju inte. Eller hur? Men det skulle nog inte heller skada att steka i solen heller? :) Fast det är ju en massa fina reor (grammatik, igen(?)) så.. Äh, man kan vela och diskutera det hela.

Nu så ska jag dra till fejan!




Uppdatering: Jag har kommit på vad det är för dag! Det är ju tisdag. Och tisdag+sommar= Allsång på Skansen förljt efer Morden i Midsomer !

Kommentarer
Postat av: Linda

DAGVILD

2009-06-23 @ 20:08:13
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0