Michael Jackson död


Bilden kommer ifrån msn.se


Popkungen Michael Jackson är död. I sitt hem hittades han liggandes på golvet utan puls av en anställd. Den anställde ringde genast larmcentralen och gjorde så gott som kunde för att återuppliva popkungen. Michael Jackson hade drabbats av en hjärtattack. Tyvärr så gick inte livet att rädda.

Michael Jackson skulle fylla 51 år gammal den 29 augusti.



Jag som just hade blivit ett litet fan av honom. Fast det var ju liksom ifrån den goda tiden, då han var mänsklig och såg mänsklig ut. Jag har börjat gilla hans låtar och videosar. Han var inte så ful heller, på den tiden.
Det märkliga var att jag satt och surfade runt för ett par dagar och kollade på lite bilder på honom, på hur han såg ut förut och nu. Samtidigt som jag gjorde det så tänkte jag att han borde ju dö snart... "Det kan väl inte vara så mycket kvar utav honom"

Men har ni tänkt på en sak? Han är faktisk så gott som jämnårig med Madonna. Det tycker jag verkar lite konstigt. Jag tar han som mycket äldre än Madonna även fast man har sett hur många gammal videosar som helst med Madonna.

Well, nu så ska jag äta frukost. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Låtarna och videosarna kommer fortfarande vara kvar ju..!

2009-06-26 @ 14:39:19
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av:

R.I.P the best man ever<3

2009-06-27 @ 22:09:28
URL: http://ffjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0