Nu kommer de(t)

Nu har regnet hängt i luften i 3-4 dagar. Man har verkligen känt det och nu så regnar det för fullt! Det är bra för att det var så torrt på marken förut. Det spöregnar kan jag ju säga i alla fall.

Idag så kommer några bekanta till oss som ska fira Linda som har tagit studenten. Dom kunde inte komma i fredags så då får som komma idag. :)

Igår så for Linda och jag på MAX. Vi åt en GI-burgare vid 12-tiden och jag var faktiskt hugrig då...
Vi åkte till hamnen och åt där och hade det mysigt coh gott!


Nu så måste jag sluta annars hinner jag inte uppdatera inlägget innan batteriet på datorn tar slut.


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Sugen på lite ny musik i det trista vädret? Spana in min youtube och mina egna låtar :) och om du vill vårat band shadow of the room! http://www.youtube.com/user/s0adlisa

2009-06-14 @ 13:34:07
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0