REAlisationen är igång


Den går bra att ha till leggings om man viker ner lite grann av tröjan.
Man kan knyta i fållen också. :)


Idag så var jag, Linda, hennes kompis Emma, Jennifer och Jennifers kompis Stina på Birsta. Vi märkte att det var rea. Ganska galen rea. På Cubus var det 30-70% rea. Det fanns mycket att köpa och mycket fina kläder också. Jag köpte bland annat tröjan på bilden. Jag köpte också en likadan fast en lila. Dom kostade 49;- vardera. Sen så hittade jag också en vanlig vit t-shirt för bara 30;-.
Efter att vi hade varit runt och kollat, inte ens ett varv runt Birsta, så gick vi tillbaka till Cubus igen för att det var en sådan bra rea där. Jag hittade ett till fynd. En svart kofta, eller vad man ska säga. Överdrags-plagg, eller något. Ordinariepris på de var 129;- och jag köpte den för 90;-.

Jag har blivit snål på slutet och vägrar att köpa någonting. Men nu så släppte jag bara löst allt och handlade. Men hallå, det var ju så billigt så det kanske hade varit dumt att inte göra det. Det är ju faktiskt nu som man ska handal, om någon gång. ;)

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Ja, det var mysigt =).

Vad kul att du hittade en del på rean då, nästan så man blir lite sugen att åka till Cubus och se vad dom har ;)

2009-06-17 @ 14:54:11
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: HAha, ja det är kul :D !

2009-06-17 @ 14:54:56
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: susan

Hejhej gillar din blogg ^^

Vad tycker du om min?



kram ♥

2009-06-17 @ 17:24:46
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0