Stress, stress

Åh, herregud. Vi håller på att förbereda inför Lindas student. Det är så himla mycket att göra. Jag trodde inte att det skulle vara så mycket som det är. Det är alldeles stressigt här! Jag undrar hur vi ska hinna...?! Vi kommer att få gå och lägga oss sent ikväll. Det är det ingen tvekan om.

Vi måste ju bli klar idag för att imorgon så tar våran kusin studenten och då blir man ju borta hela kvällen också. Så det vore bra om allt, eller i alla fall det mesta blev klart idag! :O

Och jag sitter här och bloggar! Nej, det här går inte. Nu måste jag hjälpa till!!!

*springer*

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din dag har varit bra =))

2009-06-11 @ 04:52:06
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0