Student nr 1


Nu har jag precis kommit hem ifrån min kusin Annas student. Det blev rätt så mycket med folk där på slutet och alkoholen började att ta fart. Det började bli en riktigt fest där. Men vi fick sticka hem för att förbereda inför syster Lindas student som ska äga rum imorgon. :)

Det finns mycket kvar att göra och vi har inte börjat än. Jag skulle vilja att allt blir klart idag men jag känner mig inte så pepp för det. Det kommer nog! :)

Vi såg ju inte så mycket av studenten, bara slutet, innan man fick slänga på blommor runt halsen på Anna. Hon fick också en visselpipa av oss! Tyvärr så hade vi ingen kamera med oss så vi har inga bilder som helst men den är full-laddad tills imorgon istället då! :D Då blir det mycket kort! 

Nä, nu måste vi sätta igång om det ska bli något gjort!


*för vi har tagit studenten, för vi har tagit studenten*

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

sv: Ja! Sommarlovet var efterlängtat:).



Jag kan förstå det, visst var det jobbigt att splittras ifrån klassen i 9:an. Men nu väntar gymnasiet, pirrigt;) Hur tyckte du det var?



Till hösten blir det Samhäll-språk. Vad går dudå? KRAM!

2009-06-12 @ 23:37:02
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0