Student nr 2

Jag har aldrig varit med om en jäktigare dag! Jag hade inte insett att det var så mycket som skulle göras och bli klart inom en kort tid. Innan vi skulle åka och kolla på Lindas utspring så var det hur stressigt som helst. Vi hann nästan inte göra klart allt som skulle vara klart innan vi åkte. Och vi höll på att missa utspringet också, men vi hann i tid.
Det var så mycket folk så man såg inte så mycket heller.
Men nu så är allt över och vi hade det trevligt igår med alla gäster som kom och jag sov gott inatt!!

Hihi! Jag hade så många bilder så att jag tänkte lägga upp dom i nästa inlägg och så får den här bilden ta plats i det här inlägget. (, precis när hon kliar sig bakom örat) Det blir bäst så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0