En ytterligare helg är på ingång

Det händer väl inget speciellt den här helgen heller. Bara att det är avslutning på söndag med laget.
Vi ska vara på Hartungsviken och har skoj med massa aktiviteter. Vi får också reda vem som vinner årets Värsta Cupen.
Jag hoppas ju riktigt mycket på att vårat lag vinner. Det skulle vara roligt för förra året kom det lag som jag var med i, vi kom bara 3:a av fyra lag.

I år hoppas jag alltså på en bättre placering! :)

Ikväll så blir det väl som vanligt. Fördriva timmarna hemma och vänta på att det blir läggdags. Tråkigt? Tjaa, efter att man gör så helg efter helg så- JA! TRÅKIGT!
Linda ska i alla fall till kusinen Anna och jag får inte följa med.. :(

HP08D, skulle inte vi kunna hitta på något någon helg eller på sommarlovet!? :D Det är soligt att vara med er på skolan och vi har lärt känna oss väl så varför kan vi inte spendera lite tid med varandra på fritiden?! Skulle ju vara kul.. ;)

Nu så måste jag sluta annars blir det bara för tråkigt och för långt


hej

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

åh så roligt! :D

Jag vet faktiskt inte hur det började :) Jag hade rätt många läsare som läste föra ttj ag ritade väldigt mycket och jag skrev väldigt mycket om bloglovin när det var nytt, så mina läsare hakade på :)

2009-06-05 @ 18:55:12
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Linda

tur att du får åka lite bil med mig då ;)

2009-06-05 @ 19:23:07
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0