Vandrarna


Höjdrädd?


Det blev lite vandring idag. Linda och jag hade ingen speciellt att göra. Vi har ju varit ledig från skolan idag.
Så jag kom på att vi skulle gå till stan, till mammas jobb. Linda var på och vi tog vårat pick och pack och gick.
Vi gick kl 15 och det tog 1 timme och 37 minuter att gå. Det var skönt när man kom fram och fick sätta sig på en bänk. Vi strechade också, i väntan på att mamma skulle sluta jobba. ;P

Sen på vägen hem så åkte jag med mamma hem och Linda gick hem. Nej, jag skojar. Linda gick till sin kompis Ida för att dom skulle på Bil-Bingo. När man får bingo så ska man tuta! :P Hihi

Nu så ska jag sätta mig i soffan, ta det lite lugnt och slappna av. :)


Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0