Vinnare av Värsta Cupen '09



Fin va?! :) Den är ungefär 2 dm hög och den vann vi som spelade i laget AssShakers! Haha Det va roliga namn som alla lagen hade på Värsta Cupen. Vi hette som sagt AssShakers och de andra hette SLAM, Catwomen och Headbangers.

Jag har inte riktigt fattat att det är sommarlov än. Jag tänker bara på att det är lördag, sen söndag och efter det är det måndag igen så då är det skola. Men riktit så är det inte. Det dröjer hela 10 veckor tills dess! :D YES!
Jag tror att man inte riktigt har hunnit tänkt så mycket eftersom det har varit så mycket med studenten.Och jag kom på en sak. Jag vill också ta studenten nu! Shit vad kul! Men faktiskt, ju senare desto bättre. Man får ju en snyggare mössa då! Haha!

Nu blev jag hungrig och det finns hur mycket mat som helst kvar sedan igår. Kanske man ska äta lite mer utav den? Jar har ju faktiskt ätit hen hel portion redan...

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

Grattis!



sv: Hihi men joooo, karuseller är ju det roligaste som finns! Typ x).



Jasså har du redan fått reda på vilken klass du ska hamna i? :) Det låter ju bra, handel verkar kul. Min kompis ska gå det:P Haha jodå, språk är kul tycker jag! Tror att man kan komma långt med det. Kram!

2009-06-13 @ 22:21:18
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: JJs portrait - Portraits and drawings by Johanna

Svar: Ja, jag håller med! Charlie Caper förtjänade verkligen att vinna! :)



Ha en skön helg! Kram! /Johanna

2009-06-13 @ 22:59:31
URL: http://jjsportrait.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Haha jaa..:P Dom är söta, men tjocka!



Just det, förlåt, blev lite glömsk där. Men så bra att du har en bra klass då, allting blir ju så mycket roligare då!



Japp,jag hoppas på det:).

2009-06-14 @ 00:41:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan allt bra? (aa)



se min första sång cover på senaste inlägg, framför din åsikt! (OBS! jag sjunger inte i vanliga fall)

2009-06-19 @ 18:29:33
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0