APU

Jag har inte berättat än att jag har börjat min APU. Jag började i måndags och ska alltså vara på min så kallade praktikplats 2 dagar i veckan ända till vecka 21. Jag är på JC i Birsta. Tyvärr så gick ju JC i stan i konkurs. Tur att man inte hamnade på praktikplats där. :O
Linda var där idag och det var en så kallad tok-REA! Ungefär 75%, om inte mer! Hon hittade massa märkesjeans, som exenpel Diesel, för bara 50 kronor! Hon sa också att det var kö i hela butiken!

Men åter till praktiken...
Det jag allra först fick göra var att larma av kläder som skulle in på lagret. Sen så fick jag larma på kläder osv. ;)
Jag fick också ställa i ordning i skyltfönstret. Det ni! :D

Så här blev resultatet:



Ni kan ju observera att det inte är jag som har designat allt detta. ;)


Heeeeeej!

Kommentarer
Postat av: Matilda

skulle gärna också vara på rean, men jag orkar inte med allt folk :p

2009-03-12 @ 21:53:21
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0