I need some more space



Jag håller på att städa mitt rum, eller jag försöker i alla fall. Jag tänkte att jag skulle börja med tvätten för oftast så kommer man igång efter att man har fixat med den...

Jag märkte att jag har så mycket kläder att det inte får plats i min garderob. Bilden till vänster är all den tvätt som ska tvättas. En överfull tvättkorg...
Bilden till höger är alltså min garderob och då är inget av det i tvättkorgen där. Hur ska det gå till?! Det finns även fler kläder nere i tvättstugan som har tvättats som även dom ska få plats i garderoben och jag har rensat bort en hel hög också.
Men det är fortfarande inte klart där än! Jag har en hög med mjukisbyxor som även dom ska få plats! Det är ungefär 5 par! Jag tror att jag har för många sådana byxor här hemma. Jag vill inte slänga dom för jag gillar alla men då kom jag på en sak. Jag kan ju faktiskt ta med några till fjällen och lämna dom där! :D Haha! Då blev det kanske lite mer luft i garderoben.

Aja, nu måste jag fortsätta. Skulle vara skönt om det blev städat och fint i mitt rum... idag!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha lite saker :D ganska kul

2009-03-23 @ 17:26:56
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: kajsa

svar; ja eller hur? :D skit snygg!! jag är nöjd! .D hahah

2009-03-25 @ 17:21:51
URL: http://knils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0