Lee




Igår så for Pappa och Linda till Timrå för att kolla på hockey. Tyvärr så förlorade dom ju och det var ju jättetråkigt! :(
Mamma och jag for på Birsta City och roade oss istället en stund. Jag köpte ett par jeans som kostade 699,-.
Dessa finns även en modell på vuxen men då är dom 3 st hundralappar dyrare och dom är även för stora, så jag tror att jag gjorde ett bra köp! ;P

Sen på kvällen så gick vi ner till familjen Laajanen och kollade på Melodifestivalen där tyvärr den låten som jag ville skulle vinna inte vann... :(
Jag ville/vill att Måns skulle vinna. Jag trodde också att han skulle få fler röster av svenska folket än vad han fick. Aja, jag är nöjd ändå. Jag är nöjd så länge inte Caroline af Ugglas vann....

Ikväll så blir det nog att kolla på Kanal 5- Wipe Out. Det var ju premiär för en vecka sedan men då kollade vi på Beck. Vi tänkte skita i det för man har ju förmodligen sett veckans Beck-film ;)


Tjeeeenaa!

Kommentarer
Postat av: Helene

MALENA!!!!!!!! WOHO :) GLAD!

2009-03-15 @ 23:02:38
URL: http://helenesundling.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0