Mitt sportlov


Årets sportlov blev inte så lyckat med tanke på vädret. Solen tittade inte fram någon dahg alls och det var ju tråkigt! :( Men på onsdagen så for Linda och jag till Vemdalsskalet och det var ju kul. :)

Här kommer lite bilder som sammanfattar mitt sportlov i Skärsjövålen.
 ÄH! Det var få bilder. Dom kanske inte förklarar så mycket men bilden på Linda förklarar att hon blev sjuk och fick lock för öronen! xD
Och den första bilden på mig är när jag tömmer avloppet i duschen. Jaa, när vi kom fram på måndagen så hade avloppet frusit. Det var nära att vi skulle åka hem men som tur var så tinade det! ;)


Heeej!


Kommentarer
Postat av: Matilda

stugan såg iallafall väldigt mysig ut :)

2009-03-10 @ 22:12:53
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0