Nöjeshallen

Idag så har vi i laget och våra tränare varit på Nöjeshallen. Vi var där i hela 5 timmar!
Vi började med att kolla på film. Det var inte någon Twilight eller någon Bolt. Nej nej, det var en film från en av säsongens seriematcher. Vi kollade på den och analyserade lite grann osv. Kul att det var en av matcherna som vi vann också! Ännu roligare var det att det var när jag gjorde ett av mina mål! :D
Sekunderna innan jag gjorde målet på filmen så satt jag precis och tänkte att det skulle vara roligt om det var så att jag skulle göra mål och shoff! så var bollen inne! Ihih Det var kul! :D

Sen så var vi i Laserhallen och sköt varandra med laserstrålarna!
Sist jag var i en laserhall var när jag gick i 4:an tror jag. :P Jag tror att jag kom sist då. Men då var det även så att man var tvungen att ladda om vart annat, men det behövde vi inte göra idag och det var ju skönt. Jag kommer ihåg att jag inte rikgit kunde hantera det där med laddningen då. ;P


Nu så ska jag göra mig i ordning för natten. Imorgon blir det APU igen på JC. ;)
Hoppas man inte får lika ont i rygg och fötter som de första dagarna. ;)


Tjooooo!

Kommentarer
Postat av: Matilda

riktigt kul med laserhallen, det borde vi fan göra igen :D typ om ma har lagfest eller något liknande!

2009-03-16 @ 17:34:32
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: stina

ASKUL med laserhallen :D men du bara sköt ner mig :(

2009-03-17 @ 00:19:54
URL: http://msstina.blogg.se/
Postat av: Nattis

Svar: Hihi tack eller vad man ska säga, han är så sjukt fin på de bilderna <3

2009-03-18 @ 16:42:13
URL: http://natzou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0