Bad i balja



Den här bilden är från förra sommaren och jag har aldrig vågat ladda upp den men nu så slängde jag upp den ändå! Men jag tycker att den satt som smäck på hur dagen har varit. Man har gått runt i bikini hela dagen och svettats och solat i goan ro.
Imorgon så skulle de bli ännu varmare tror jag och då blir det kanske lite mer stek än idag...

Jag har solat med en sollotion som ger dubbelt så mycket bränna än med utan. Alltså man kan säga att det är motsatsen till solskyddsfaktor. Bränt mig har jag inte och jag tror att det är någon sorts skyddsfaktor i den ändå.
Men resultat gav det i alla fall. Några nyanser brunare har man ju blivit. ;)

Nu så ska jag gå och duscha och fräscha till mig lite. Det kan vara skönt efter en sådan här klibbig dag.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0