Blubb, blubb


Dessa är faktiskt bra i smaken! :D

Jag är så trött. Jag blev trött efter att jag hade ätit och satt mig i soffan. Jag skulle kunna sova nu. Jag orkar inte hålla ögonen öppna. Ah... Linda och jag halv-kollar på MTV. Det är Room Raiders. Ni har säkert sett det så jag skiter i att förklara.
Förut så tog jag ett tuggummi. Melonsmak. Smaken är slut efter typ 1 minut. Efter 1 minut känner man bara smaken av sitt saliv och ett smakfritt gummi som man tuggar på. Äckligt! Det är typ baby-tuggummin. Jag kommer ihåg när man var liten så tyckte man att dom röda Extra-tuggumminen var starka. Då fick man hjälp utav syrran med det. Hon fick tugga de första minuterna och sen när smaken var slut så fick jag tillbaka gummit och jag var nöjd.
Idag så smakar dom tuggumminen typ ingenting.
Det är många tuggummin som tappar smaken fort, tycker jag. Det är nästan som en konst att tillverka tuggummin med långvarig smak. Men ett sorts tuggummi som jag tycker håller smaken bra är Extra´s eucalyptus. Dom är faktiskt bra och fräshca. Riktigt gott efter en middag med vitlök och man har kvar matsamk i munnen. Dessa tuggummin håller smaken länge och väl! :D
Nu ska jag i alla fall spotta ut det här baby-tuggumit och ta ett nytt som jag hoppas på längre smak.


Bluuubb!

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: den finns inte kvar längre, men den kostade typ 500 kr!

2009-05-07 @ 21:06:19
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0