Fötterna på bordet och datorn i knäet



Linda och jag har en varsin dator i knäet här i tv-rummet. Vi "kollar" på hockeyn mellean Vitryssland och Ryssland
. Just nu så står det 4-3 till Ryssland. Det vore kul om Vitryssland fick vinna eftersom som att dom är underdogs, som Linda säger att man kan säga.

Klockan är bara 18:15 och jag har redan ätit middag och fixar disken så nu är det bara att vänta in klockan och sen fara på träningen som börjar 20:30. Jag tycker att det är skönt när man kan göra så en dag då man har träning. Annars så hinner man inte göra något. Man hinner bara äta middag och sen göra sig klar.
Igår så trodde jag attt jag skulle få en sådan dag med lite tv-tittande på Dragons. Men nej, så var det inte. För jag skulle ha prov idag. Så då vart det bara till att nöta in nytt fakta som ska sitta fast åt minstonde till idag.

Vi var och kollade på basketen nere hos grannarna och flickan där var/är sjuk och skulle till vårdcentralen idag. Vet ni vad hon skulle göra? Hon skulle kolla om hon hade hals-luss. Då får nog doktorn hålla på länge innan han hittar den lussen i halsen.
Jag tror att hon vet att det inte heter hals-luss nu.
 Nu tänkte jag surfa vidare.


Aaachoooo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

:) har lagt till dej på bloglovin , kul om du vill lägga till mig oxå:)

2009-05-06 @ 19:15:40
URL: http://dollychild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0