Ha den äran!


(Dålig kvalité på bilden för att jag har knäppt med mobilen.)
Nu är jag mätt! Jag har precis kommit hem från ett litet kalas. Det var grannflickan Clara som fyllde år. Hon bli 8 år idag. Lilla Clara som alltid varit så liten är 8 bast! Hon fick två st t-shirtar och ett par solglasögon av oss.

Jag frågade henne om klassen hade sjungit för henne och det hade dom. Jag kommer ihåg när man själv var i den ålden och man tyckte att det var pinsamt när alla i hela klassen sjung för en. Man försökte ju att hålla det hemligt mer eller mindre men man fick i alla fall höra den där trudilutten.
I år när jag fyllde år så försökte jag också hålla det hemligt. Det lyckades inte. Mina klasskompisar tog reda på när jag fyllde år och dom berättade allt dom skulle göra den dagen. Jag kom dit till skolan, 16 år fyllda... Ingen kom ihåg att jag fyllde år. Haha! Kul det var! Dom som hade surrat om det där länge och väl och just när dagen om så hade dom totalt glömt bort det!
Sen när skoldagen var slut och jag var på väg hem så fick ett sms där det stog ungefär fan, och grattis osv. :P Ihih!

På bilden så är det mina goda jordgubbar som jag fick hos Clara. Årets första jordgubbar var mycket goda! Ooooja! Namnam!

Nu så ska jag vidare!

Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0