Hemmakväll





Igår så så var Lindas kompis hemma hos oss och grannflickan Jennifer var också här. Vi gjorde inte så mycket. Linda hade sin dator i knäet ungefär 3 timmar i streck. Hon kunde inte släppa ifrån sig den! Irriterande. Men jag blev tillsagd att jag inte behövde bry mig...Av henne alltså
Senare på kvällen så utmanade jag och Jennifer Linda och Ida på ett parti kubb. Dom vann båda gångerna. Även fast Jennifer och jag fuskade på revansch-omgången.  Haha!

Just det. Jennifer och jag började att prata engelska. Vi pratade i kanske en halvimme i streck och det var faktiskt roligt. Hihi.. :P Man lär sig en del på det också och Jennifer var jätteduktig att prata och hon går bara i 5:an. Hon pratade bara av sig själv utan att jag gav talstöd.... Det tyckte jagt var bra gjort  av henne. Det var faktiskt hon som pratade mest.


Nu så ska jag förbereda inför Robinson-finalen! Spännande! Jag vet inte vem jag hejar på. Jag tycker att alla de som är kvar är fina själar. :)


Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0