Hetta



Oj, oj, oj vad varmt det är!
Jag har precis bytt om till ett par shorts- Hahha! Jag har redan shorts men jag vill ju ändå ha dom shortsen i inlägget tidigare. Men alla fall, jag sitter här på verandan i shorts och t-shirt och det är asvarmt!
Det skule ju vara varmt och sol i hela Sverige idag. Solklart! :D Man vet inte rikgti vart man ska ta vägen. Man kan ju inte bada eller något. Det är för kallt, såklart.

Senare ikväll sticker nog Linda och jag på Birsta. Linda har hittat några sohrts hon skuille vilja ha och jag vill köpa chinos, som sagt. Vi väntar tills det inte är så varmt längre ute i solen.
Jag kan tycka att der är sjukt att BIrsta har öppet idag. Det är ju 1:a Maj och det är röd dag! Aja, Linda och jag kommer dit i alla fall. Hahah! :P


Steeek!

Kommentarer
Postat av: nina

Sv: tack. Jag har fått hjälp med den.

Din header va fin

2009-05-01 @ 15:25:38
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0