Hjälpmedel?

Äntligen en ledig kväll. Jag tänkte ju då att jag kunde göra klart lite plugg men fastnade här. Ja, ni vet ju hur det är. Tiden rinner iväg och snart ringer klockan på halv 10. Jag tror att det inte är värt att börja på en skrivuppgift om en produkt och bla bla bla. Jag får ta tag i den någon annan gång och inte fastna här! Man kanske får ta med sig någonting som gör att man kommer loss och inte fastnar och blir kvar. Kanske någon som står bredvid och står och tjata? Nej, det blir inge brfa. Då blir det nog inget gjort. Jag får nog klara mig själv utan några hjälpmedel.
Men det är ju faktiskt inte någor Karlssons Klister som jag sitter på. Det är ju faktiskt bara en vanlig stol!

Men nu måste jag faktiskt lyfta på min rumpa annars så blir det blött!

*springer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0