Ansvarstagande


Jag vet, jag har dåligt med bilder just nu...

Det var skönt att komma tillbaka till skolan idag efter 2 dagars praktik. Men endast för att få träffa skolkamraterna. ;) Inte för själva skolans skull.

Min chef på JC ringde mig under tiden jag var på skolan och ville att jag skulle jobba idag efter skolan. En ny tjej har börjat jobba på JC och dom ville inte gärna lämna henne själv där för att alla de andra anställda kunde inte och var upptagen så då fick jag rycka in. Vi fick också stänga butiken och vara (troligen) de sista som lämnade Birsta City. ;)

Det är ju roligt när man är själv där och inte har någon mer erfaren att luta sig på. Man får testa sig själv liksom, på så sätt. Då vet man hur pass mycket man kan.
Det var faktiskt väldigt kul att det bara var vi två där. Bra gick det också! :)


Nu så väntar teven. Det är Efterlyst som gäller. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0