Äter glass och är trött, såklart



Jag är ju såklart fortfarande trött som alla andra.
Jag tycker att jag går runt och gäspar och sträcker på mig hela tiden, dag ut och dag in. Ändå sover jag bra om nätterna. Det är lite störande den här månaden.
Och övningsköra kan jag inte heller eftersom att det är lite för mörkt för mig som nybörjare. Men jag har börjat i alla fall. :)

Imorse så plockade Nina (min handledare på APUn) upp mig och vi åkte in till Birsta direkt. Klockan var ungefär halv 8. Japp. Ungefär vid kvart i 8 var jag på Birsta City och förberedde inför dagen. Sen så gick vi till möte där en ifrån alla butiker och restauranger var närvarande (nästan i alla fall).

Det var lite mycket statiskit under mötet och svårt att komma ihåg några siffror men det var liksom kul att får vara med och se hur det fungerar och man får veta vad som ska hända. Man får också ta del utav idéer som eventuellt kommer att ske. Mer får ni inte veta! :P


Nu så måste jag kila!

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

Hejsan! Nu är jag tillbaks med bloggen igen och skulle uppskatta ifall ni kunde titta förbi :)



ha en fortsatt bra kväll :)

2009-11-12 @ 23:23:14
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0