Lagfoto

Hemma efter en lång dag på APUn. Eller dagen gick fort och jag hade en rätt så stor uppgift på mig som jag nämnde tidigare. Jag blev inte klar men får fortsätta imorgon istället.
Jag tycker att det är väldigt roligt med att organisera och fixa och städa cå att det bli snyggt och lätt-hittat. :)
Man kan inte tro det om man tittar i mitt rum just nu...

Ikväll blir det träning och vi ska fotograferas till hemsidan. Jag tror att det är bara jag och några till som inte har fotograferats. Så idag blir det fotografering och det är väl bäst att man är extra noga med hästsvansen då! ;) Haha


HÄR är inlägget ifrån förra året då vi knäppte lagfoton. Det var faktiskt på min födelsedag, den 17:e november, som vi knäppte korten. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0