Skön skoldag

Det var en huffsad skön skoldag idag. Kanske inte så intressant att läsa om men det var inte så ansträngande.. :)

Just nu så masserar syrran min mig och det är så skönt. Jag är så frysen och kall. Det är så ruggigt väder ute. Mörkt, blåsigt, regn och kallt. Men än så vill jag inte ta fram dunjackan. Jag sparar den till mörkare, blåsigare, regnigare och kallare perioder. ;)

Idag så fick jag hem körkortstillståndet så nu är det bara att börja köra. Jag har 1 år och 13 dagar på mig tills jag fyller 18! :D Hihi Alltså jag har lång tid på mig att öva till uppkörningen. Det gillar jag och jag tror att det kommer att behövas så mycket tid för mig. :P

Kommentarer
Postat av: Linda

du kommer behöva mer tid än 1 år och 13 dagar... ;) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-11-04 @ 19:33:00
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av: Pius

Lyssna inte på syrran. Du kommer att klara det där galant. Det är jag övertygad om!

2009-11-05 @ 08:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0