Sparka igång mig!

Jag har ju inte bloggat på länge än- medvetet. Jag har vägrat att blogga till och med. Från och med datumet 28 oktober då familjen fick ett chockat besked. Jag vill inte säga än vad det är och kanske säger senare när det har blivit mer officiellt om man säger.


Men annars så rullar allt på och APUn är igång för det här läsåret och det går jättebra för mig på JC. Jag har också fått lärt mig att lägga upp jeans vilket faktisk är kul. Förut gruvade jag mig lite inför det men nu tycker jag att det är jättekul.
Det blev en del jobb på lovet också vilket kag är enormt tacksam för. Jag har också fått förfrågan om att jobba runt jul! :)


Filmen This Is It var väldigt bra. Den om Michael Jacksons sista tid i livet som jag surrade om för några dagar sedan. :)
Han var väldigt kärleksfull av sig och lite rolig/gullig på något sätt. Som när han provåkte en sorts lift och åkte lite högre upp i luften så hörde man ljud som: Wiiiiieee!
Eller när han sa till om något. (Ungefär som att orkesten ska spela bättre/högre/annat tempo.) Efter att han hade fått ut tillsägelsen så avslutade han alltid med: Said with love. L-O-V-E!    Det gillade jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0