Speech

Jag håller på med mitt tal som jag ska ha imorgon på ENGELSKAN! Japp, ett engelsk tal om Facebook. Haha! Det ska vara ungefär 3 minuter och jag har faktiskt fått ihoåp det till det. :)
Men visst var det ett bra ämne? Det kan man ju mycket om och man behöver inte leta upp fakta om det heller. Man vet vad man talar om liksom. ;)
Jag har faktiskt blivit klar med det till och med. Nu så ska jag bara läsa in det så att hjärna också kan det.
Jag sitter i syrrans säng med hennes dator och Spotify. Det är inte så dåligt det. Hon är inte hemma. Annars så skulle jag aldrig få sitta här, med hennes dator. När hon läser detta sen så kommer hon bli galen! :D
Syrrans dator är lite dåligt ändå. Det går inte att göra radbyte på blogginlägg. Nu förstår jag varför hon hela tiden lägger in dessa i hennes inlägg:

Kommentarer
Postat av: Linda

VAAAAA!? DET VAR DET JAG TYCKTE JAG OCKSÅ IGÅR NÄR JAG SKULLE SOVA, ATT NÅGON HADE VART I MIN SÄNG... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HMMM (dock kan jag lära dig hur man gör radbyte på min dator.)

2009-11-27 @ 13:10:20
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0