Svinigt

Idag har jag tagit vaccinet emot (eller för!?! :S ) svininfluensan. Jag känner av det lite grann i armen när jag lägger lite tyngd på den och i andra situationer. Det gick bra och det var inte å farligt. Som en vanlig spruta och nu är det över! ;)

Jag vet inte om vi ska ta en till eller inte. Skolsyster visste inte heller. Men jag har inget emot att ta en till. Det går säker bra. :)
Jag bloggade förut idag med datorn laggade och inlägget försvann när jag hade skirvit klart hela. Så så vart det med det.

Ikväll är det Inlåst kl 21:00 på TV4. Det är sista avsnittet och jag tycker att kag borde hinna göra mig klar och gå och duscha tills det börjar. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0