Grattis syrran!

Hoo, nu så har jag precis kommit hem ifrån träningen. Jag fick skynda mig hem ifrån skolan, till och med gå tidigare ifrån filmen som vi kollade på då sista timmen. Vi kollade på filmen Zozo. En hemsk film om en pojke, vid namn Zozo, som får fly själv till Sverige efter att hans familj har blivit träffade av en bomb.

Det är en väldigt bra film om man har svårt att föreställa sig hur det är för de som har råkat ut för just detta. Första delen utav filmen utaspelar sig i Libanon. Jag skulle vilja sett klart den och jag rekomenderar den verkligen.
Det är Fares Fares som har gjort filmen. Eller om det var Josef Fares. ;)


Nu så har vi ätit tårta för födelsedagsbarnet och duschen väntar för min del. Sen så blir det lite soffa och Inlåst på TV4. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0