En tand mindre


Syrran och lilla Anton får stå för inläggets bild. :)

På skolan idag så var det ganska så lugnt. Inte så mycket att klaga över. Den sista lektionen behövde vi inte ens gå på för att vi skulle på information om Dialogdagarna. Ja, det är ungefär som en temavecka som ska vara under de sista dagarna i skolan innan novemberlovet. :)
Efter det så gick jag och Kajsa på stan en stund men jag var tvungen att åka hem för att min tandläkare väntade på mig med tången i handen. Jag drog min sista mjölktand idag. Det gick bra och det var inte så smärtsamt.

Nu så har bedövningen släppt (efter 5 timmars mer eller mindre bedövning) vilket är riktigt skönt. Nu känner man i tungan om man råka bita sig. Bedövningen sträckte sig önda upp till örat och vid mitt öga. (Alltså ungefär halva mitt ansikte var bedövat.) Det är hur lätt som helst att man biter sönder tungan när man blir bedövad i underkäken. Lättare än vad man tror. Det kan vara lite otäkt.

Nu så ska jag kolla på sura grannar på TV3. Det är Grannfejden jag snackar om.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, vad snygg bild !!

2009-10-19 @ 22:01:12
URL: http://liindawestiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0