En visit till Liden

Jag slutade tidigt idag som alla tisdagar och då så for syrran och jag till Liden som jag har sagt att vi skulle göra. :)



Ida, Linda och Anton medan mamma Emma var i köket och gjorde lunch. :)
När vi kom till Liden kom vi på att vi hade glömt kameran så mobilen fick stå för foto-tagningen idag.


Vi kom dit vid 12.50 tror jag. Vi fick både lunch och efterrätt. Det blev lasange, och till efterrätten blev det glass med bär och grädde. Mums mums...

Anton hade blivit stor och han kunde hålla huvudet uppe själv vilket han inte kunde sist vi träffade pojken. Tänk vad fort dom växer dom små. :)


Nu så blir det lite pluggning för min del. Vi har ingen TV för tillfället så då finns det ju ingen risk att man hamnar där. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

huga lillen dåå

2009-10-13 @ 23:29:40
URL: http://liindawestiin.blogg.se/
Postat av: Miss Stina

gullig bebbe :D



Hoppa gärna in och tyck till om vårat UF(ungt företag)

2009-10-14 @ 00:22:59
URL: http://msstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0