Grattis mamma

Idag fyller mamma år och hon fick många presenter imorse. Vi klev upp tidigt för att hinna göra oss klar och fär att mamma ska hinna öppna presenterna. Hon fick en rattmuff av oss för att hon säger alltid på morgone att ratten är kall. Det var väl en bra present?! :) Det brukar ju alltid vara svårt att hitta en bra present. ;)

Efter att mamma hade öppnat klart sina presenter så ville jag bara lägga mig in min varmaa säng och somna om men skolan väntade och jag började halv 9... Trodde jag, ja.
Vi började tydligen kl. 10 så då fick man sätta sig vid datasalen i en och en halvtimme. ;)


Imorgon är det syrran som fyller år och vi har just kommit hem ifrån Birsta. Hoppas hon blir nöjd! :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

hälsa grattis!:)

2009-10-22 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0