Innebandy-info


En sådan här fet BMW X6 fann vi på vägen ifrån matchen som jag spelade. Den feta bilen hade feta däck, det kan jag påstå! Damn, vilken bil!

Nu är jag hemma igen och matchen är avklarad. Tyvärr så vann vi inte. Det blev inte oavgjort heller utan motståndarna vann. 3-1 blev slutresultatet.
Efter det så skyndade syrran och jag till hennes match där som skulle spela kl 13. Dom vann överlägset. Ni som har följt in lilla uppdatering unde matchen på Facebook vet ju hur det slutade. Dom vann med 27 mål mot 0. Bra jobbat.

Nu så blir det också mer innebandy. Ingen av oss ska spela utan vi ska kolla bara lite. Det kan vara skönt när mann inte har något som måste göras, förutom städa rummet då förstås. :P (Det måste göras SNART!)

Kommentarer
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Inga fula bilar inte ;)

2009-11-08 @ 00:48:37
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0