Klagomål leder till skärpning

Jag har fått klagomål ifrån alla hörn och kanter att jag har varit väldigt dålig med bloggningen. Jag kan inte göra så mycket än att hålla med till fullo och uppdatera.

Det kanske är tråkigt om jag skulle berätta allt vad jag har gjort under tiden som jag inte ha bloggat. Jag vet, det är hur tråkigt som helst att läsa. Men jag kan i alla fall berätta att jag har jobbat lite gran idag faktiskt. Jag jobbade 12-18 och det gick bra. Mitt emellan där blev det en lilla meny på Mc. Det tyckte jag att jag var värd. :)

Nu när jag skriver känner jag att mina händer inte riktigt är van vid det här. Det var alltså väldigt längesen som jag knappade på det här tangentbordet nu. Inte bra, Ida. Inte bra.

Men jag måste säga att jag uppskattar att ni säger till att jag inte har bloggat på länge. Okej, det kanske inte lät så bra. Nu kanske ni tror att jag är skitzo och inte vet själv att jag inte har uppdaterat. Men det jag menade var att då menas det ju med att nu uppskattar min blogg. Det gillar jag.

Men jag ska skärpa mig...



Ni som inte har Bloglovin' :  Jag ber er att skaffa det. Mycket enklare att bevaka ens favoritbloggar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0